PROGRAMUL MBM – PROGRAMUL DE MASTER ÎN MANAGEMENTUL AFACERILOR – explicat pe înțelesul tuturor –

PROGRAMUL MBM – PROGRAMUL DE MASTER ÎN MANAGEMENTUL AFACERILOR – explicat pe înțelesul tuturor –

 Etapa I ( PREGĂTIREA )

În prima etapă veți învăța, vă veți pregăti. Urmărind cu atenție lecțiile în format audio și text, în numai 6 zile veți dobândi cunoștințele necesare pentru intrarea în PROGRAM. Probabil că unii dintre voi dețineți deja mare parte dintre aceste cunoștințe, dar indiferent de situație sfatul nostru este să urmăriți cu mare atenție lecțiile exact în ordinea în care sunt ele structurate:

Ziua 1 – ARTA ÎMBOGĂȚIRII
Ziua 2 – CREDINȚA DE A REUȘI
Ziua 3 – PROGRES = PLANIFICARE + MONITORIZARE + DISCIPLINA
Ziua 4 – DECIZIE – ACȚIUNE – CONSECVENTĂ
Ziua 5 – VÂNZĂRI – TEHNICI DE VÂNZĂRI
Ziua 6 – ARTA DE A CÂȘTIGA BANI FĂRĂ BANI

Etapa a II-a ( VÂNZĂRILE )

În cea de-a doua etapă veți începe deja să câștigați bani fără bani. PROGRAMUL MBM a pregătit mai multe produse și servicii, ușor vandabile, produse și servicii testate și verificate, produse și servicii pe care le puteți promova și vinde printr-un sistem MULTINIVEL câștigând un procent cuprins între 10% și 20% din prețul total al fiecărui produs vândut, cu posibilitatea de a invita și alte persoane în program, câștigând și ele la rândul lor același procent, iar voi să câștigați și din ce vor vinde aceste persoane, nu numai din ce veți vinde singuri.

Atenție! NU trebuie să plătiți voi produsele pentru ca apoi să le vindeți, ci doar le promovați, fără niciun cost. NU trebuie să primiți voi produsele pentru ca apoi să le distribuiți, ci doar le promovați printr-un link de promovare sau cod promoțional, iar produsele vor fi expediate automat la domiciliul clientului vostru, urmând a vă primi comisionul în contul bancar.
Important! Pentru a trece în etapa a III-a ( INVESTIȚIILE ) va trebui să vindeți 2 feluri (tipuri) de produse, câte 100 de produse (unități) din fiecare, în total 200 de produse (unități). Din vânzarea lor, veți căștiga deja o suma cuprinsa intre 1000 de euro și 5000 de euro, în funcție de prețul produselor vândute.

Etapa a III-a ( INVESTIȚIILE )

În etapa a treia ne vom ocupa strict de investiții. NU veți investi banii voștri sau banii câștigați de voi din promovarea și vânzarea produselor, ci veți investi doar banii puși la dispoziția voastră de Programul MBM.
Lecție: “Milionarii nu investesc niciodată banii lor, ei investesc întotdeauna banii băncilor sau banii altora!”

NU RISCA NICIODATĂ BANII CÂȘTIGAȚI DE TINE!

În etapa a treia veți învăța să folosiți și să stăpâniți Ecuația Black-Scholes și să investiți doar banii puși la dispoziția voastră de Programul MBM, bineînțeles sub stricta supraveghere a unuia dintre specialiștii noștri. După recuperarea investiției, profitul se împarte în două, astfel 70% din profit revine Programului MBM și 30% vă revine vouă.

Pentru cine nu știe, ecuația Black-Scholes sau modelul Black-Scholes i-a îmbogățit pe toți cei care au reușit să o înțeleagă și să o stăpânească ( printre ei Elon Musk, Warren Buffett, Bill Gates, Jeff Bezos, etc. ), deoarece coeficientul de risc la utilizarea acestei ecuații în orice tip de afacere, este aproape zero. Chiar dacă pare complicat, orice persoană indiferent de vârstă, o poate înțelege ușor, dacă îi va fi explicată pe înțelesul său de unul dintre specialiștii noștri.

Modelul Black-Scholes sau ecuația Black-Scholes, este o ecuație folosită în matematica financiară pentru a determina prețul anumitor active financiare. Această ecuație, bazată în mare parte pe teoria proceselor stocastice, modelează modificările prețurilor ca un proces Wiener. Acest model matematic, dezvoltat de Fisher Black și Myron Scholes, este menționat în 1973, când Robert C. Merton l-a inclus în publicația sa „Theory of Rational Option Pricing”.

El a numit acest model Black-Scholes și a fost folosit pentru a estima valoarea actuală a unei opțiuni europene de cumpărare (Call) sau de vânzare (Put) acțiuni la o dată viitoare. Ulterior, modelul a fost extins la opțiunile pe acțiuni purtătoare de dividende, iar ulterior a fost adoptat pentru opțiunile europene, americane și de pe piața monetară. Modelele de prețuri ale opțiunilor sunt aplicate în prezent și în evaluarea activelor necorporale, cum ar fi brevetele. Acest model a primit Premiul Nobel pentru economie în 1997. În acest fel, a devenit unul dintre pilonii fundamentali ai teoriei financiare moderne.

Atuuri ale ecuatiei Black-Scholes:
* Nu există costuri de tranzacție sau taxe.
* Rata dobânzii fără risc este constantă pentru toate scadențele.
* Acțiunile nu plătesc dividende.
* Volatilitatea rămâne constantă.
* Vânzarea în lipsă este permisă.